POLITYKA PRYWATNOŚCI
Spis treści
- Postanowienia ogólne
- Definicje
- Zamówienia – zawarcie umowy
- Ceny i płatności
- Prawa autorskie
- Warunki świadczenia usług
- Prawa i obowiązki usługodawcy, odpowiedzialność
- Reklamacje
- Ochrona Danych Osobowych
- Postanowienia Końcowe
- WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
- Załącznik do Regulaminu nr 1 – Wzór formularza reklamacyjnego
Postanowienia ogólne
§ 1
- Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady stanowiące prawne podstawy korzystania z Usługi w Serwisie. Każdy Użytkownik zobowiązany jest, z momentem podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usługi, do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Przed skorzystaniem z Usługi należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin.
- Aktualną i obowiązującą wersję niniejszego Regulaminu sprzedaży usług przez Internet można znaleźć na stronie zostanspedytorem.pl
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.06.2022
- Składając zamówienie w Serwisie oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem Sprzedaży i akceptuje jego postanowienia, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sposób i w celach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie zarówno do usług świadczonych na rzecz wszystkich podmiotów, w tym konsumentów. Jeśli z treści Regulaminu wynika, że dane postanowienie ma zastosowanie wyłącznie do umów zawieranych z konsumentem, postanowienia te nie mają zastosowania do pozostałych podmiotów.
Definicje
§ 2
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się znaczenie pojęć:
- Regulamin – niniejszy dokument określający zasady sprzedaży usług poprzez serwis internetowy pod adresem: www.zostanspedytorem.elms.pl
- Serwis – strona internetowa www.zostanspedytorem.elms.pl, zawierająca platformę e-Learningową z możliwością wykupienia Usługi, stworzona przez Usługodawcę, w ramach kreatora elektronicznej platformy edukacyjnej pod adresem http://www.webtolearn.pl, świadczonej przez WEB TO LEARN SP. Z O.O., KRS 0000823467, REGON 385347076, NIP: 5911709438 z siedzibą przy ul. Księżycowa 3 w Kościerzynie,
- Usługodawca – Podmiot świadczący usługę dostępu do Serwisu którym jest:
Dariusz Grzesica ul. Lipowa 21, 43-140 Lędziny
adres e-mail: manatarna@wp.pl
Dane teleadresowe Usługodawcy, umożliwiające Klientowi kontakt z Usługodawcą:
- adres poczty elektronicznej: manatarna@wp.pl
- Klient – osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna, jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- E-kurs – materiały w postaci nagrań video, audio, bądź w formie plików PDF, zamieszczone w Serwisie, do których dostęp może zostać odpłatnie bądź nieodpłatnie udostępniony Klientowi;
- Konto Klienta – indywidualne, elektroniczne konto aktywowane dla Klienta w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi;
- Umowa – Umowa o świadczenie Usługi;
- Usługa – świadczona przez Usługodawce na rzecz Klienta usługa polegająca na udostępnianiu Klientowi dostępu do Platformy e-learningowej zawierającej kursy w postaci nagrań video, audio, bądź w formie plików PDF i Abonamentów;
- Okres Abonamentowy – wynosi rok (365 dni) począwszy od dnia otrzymania przez Usługodawcę potwierdzenia dokonania opłaty za Usługę przez Klienta;
- Opłata / Cena – określona przez Usługodawcę należność pieniężna za Usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, której wysokość uzależniona jest od wybranego przez Klienta okresu abonamentowego;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (tj. Dz.U. z 2017 r. Poz. 683 z późn. zm.);
- Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016 r. Poz. 922 z późn. zm.);
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1219);
- Kodeks Cywilny – Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2017 r. Poz. 459 z późn. zm.).
Zamówienia – zawarcie umowy
§ 3
- Aby uzyskać dostęp do Usługi Klient rejestruje Konto Klienta w Serwisie.
- Umowa pomiędzy stronami zostaje zawarta w momencie zakończenia rejestracji Konta Klienta w Serwisie.
- Zakończenie rejestracji Konta Klienta w Serwisie Usługodawca potwierdza wiadomością e-mail.
- Klient zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia Usługi przez Usługodawcę
- Rejestrując konto Klienta w Serwisie Klient będący konsumentem oświadcza, iż zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, żąda rozpoczęcia świadczenia usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w związku z czym przyjmuje do wiadomości fakt, iż w przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za wykonane do czasu odstąpienia usługi.
Ceny i płatności
§ 4
- Po utworzeniu konta Klienta w Serwisie, Klient wybiera i opłaca dostęp do Usługi zgodnie z obowiązującymi w Serwisie Cenami.
- Jeżeli po upływie okresu Abonamentowego Klient nie opłaci dostępu do Usługi, dostęp do Usługi zostaje zablokowany a Umowa o świadczenie Usługi rozwiązana.
- Klient nie ma obowiązku zawarcia Umowy o świadczenie Usługi na kolejny Okres Abonamentowy.
§ 5
- Ceny zamieszczone w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
- Płatności elektroniczne w Serwisie realizowane są za pośrednictwem serwisu: hotpay.pl
Prawa autorskie
§ 6
Treści zamieszczone na Serwisie oraz otrzymane w ramach świadczenia Usługi przez Serwis, stanowią własność Usługodawcy i podlegają ochronie. Zabrania się ich komercyjnego wykorzystania, odsprzedaży czy powielania i udostępniania innym osobom bez zgody autora. Klient jest odpowiedzialny za nieudostępnianie swojego hasła osobom trzecim oraz ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia.
Warunki świadczenia usług
§ 7
- Korzystanie z Serwisu przez Klienta możliwe jest pod warunkiem korzystania z komputera z dostępem do sieci Internet i następujących przeglądarek internetowych: IE11+, Firefox, Chrome, Opera, Safari -w najnowszych wersjach dostępnych na dzień 01.2018 r.
- Klient nie nabywa jakichkolwiek praw do oprogramowania znajdującego się w Serwisie.
Prawa i obowiązki usługodawcy, odpowiedzialność
§ 8
- Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Klienta Usługi polegającej na udostępnianiu Klientowi dostępu do Serwisu- platformy e-learningowej zawierającej kursy w postaci nagrań video, audio, bądź w formie plików PDF.
- Klientowi nie przysługuje prawo pobrania – zwielokrotnienia trwałego materiałów i oprogramowania znajdującego się w Serwisie, ani w pełnej postaci ani w częściach.
§ 9
- Usługodawca umożliwi Klientowi korzystanie z usług wsparcia technicznego dla Usługi.
- Wsparcie techniczne polega na udzielaniu przez Usługodawcę porad i wyjaśnień z zakresu funkcjonowania Usługi.
- Wsparcie techniczne udzielane jest pod adresem poczty elektronicznej darek@zostanspedytorem.pl.
§ 10
- Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego Klienta, Klient jest świadomy ryzyk z tym związanych, w szczególności braku gwarancji nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Serwisu.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań aby System działał w sposób ciągły i niezakłócony.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo dokonywania czasowych przerw w działaniu Systemu celach konserwacyjnych, naprawczych, a w szczególności w celach aktualizacji i rozbudowy Systemu.
- Usługodawca podejmuje starania, aby poinformować Klienta ze stosownym wyprzedzeniem, drogą mailową lub poprzez wiadomość wysłaną za pośrednictwem Panelu Administracyjnego, z odpowiednim wyprzedzeniem o planowanych przerwach technicznych w świadczeniu Usługi.
§ 11
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania działania konta Klienta w przypadkach stwierdzenia łamania warunków Regulaminu lub przepisów prawa, a także w przypadku stwierdzenia działania na szkodę Usługodawcy.
- W przypadkach wskazanych wyżej uiszczone opłaty za okres abonamentowy w przód, nie podlegają zwrotowi.
§ 12
Usługodawca oświadcza, że wszelkie dane przechowywane w Systemie wprowadzone przez Klienta w ramach korzystania z Usługi, będą chronione przez zabezpieczenie przed ingerencją nieuprawnionych osób zgodnie z Polskim prawem.
Reklamacje
§ 13
- Klient ma prawo zgłaszać reklamacje, w przedmiocie niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi.
- Klient zobowiązany jest zgłosić Usługodawcy wszelkie reklamacje, o których mowa w ust. 1 najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wystąpienia usterki/błędu/wady.
- Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi winny być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres michal@exwork.pl lub na piśmie na adres Usługodawcy.
§ 14
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- czytelne oznaczenie Klienta, pozwalające na identyfikację w systemie;
- opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;
- podanie wersji i nazwy przeglądarki internetowej na której występuje wskazany problem;
- Usługodawca udostępnia wzór formularza reklamacyjnego – stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Reklamacje dotyczące wsparcia technicznego, pomocy dotyczącej obsługi oprogramowania innego niż System, nie podlegają uwzględnieniu.
Ochrona Danych Osobowych
§ 15
- Administratorem danych osobowych Klientów w rozumieniu przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych jest Usługodawca.
- Usługodawca zapewnia ochronę powierzanych mu przez Klientów do przetwarzania danych osobowych.
- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w szczególności zgodnie z:
- Ustawą o ochronie danych osobowych;
- Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz odpowiednich aktach wykonawczych do tej ustawy.
- Przetwarzanie danych osobowych Klientów następuje w celu zapewnienia prawidłowej realizacji Usługi, informowania Klientów o Usługodawcy i świadczonych przez niego usługach oraz w innych celach jeśli Klient wyrazi na to odrębną, wyraźną zgodę.
§ 16
- Usługodawca ma prawo publikować na swojej stronie internetowej informacje obejmujące nazwy kont klientów z tym zastrzeżeniem, że Usługodawca zobowiązuje się do usunięcia tych informacji na indywidualne żądanie Klienta, którego informacje te dotyczą.
- Usługodawca może ujawniać informację dotyczących Klienta właściwym organom, bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, jeżeli jest to zgodne z przepisami obowiązującego w Polsce prawa. Poza tym, informacje dotyczące Klienta nie zostanie ujawniona żadnej osobie trzeciej, bez wyraźnej zgody Klienta.
§ 17
- W ramach Umowy Usługodawca przetwarza następujące dane osobowe Klientów:
- imię;
- nazwisko;
- adres zamieszkania/prowadzenia działalności;
- nazwa firmy;
- adres poczty elektronicznej;
- nr telefonu kontaktowego;
- NIP;
- Udostępnianie danych osobowych przez Klientów ma charakter dobrowolny, jednak jest konieczne do realizacji Usługi.
- Każdy Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, uzupełniania oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i ich usunięcia.
§ 18
- Sposób ochrony i wykorzystywania danych niestanowiących danych osobowych (tzw. ciasteczek) reguluje Polityka Prywatności i plików cookies będące załącznikami nr 3
i nr 4 do niniejszego Regulaminu - Polityka prywatności i plików cookies udostępniana jest także w Serwisie w zakładce Polityka Prywatności.
§ 19
- Usługodawca powierza przetwarzanie danych osobowych, podmiotowi: Web To Learn sp. z o.o. KRS 0000823467 REGON:385347076 NIP:5911709438 z siedzibą przy
ul. Księżycowa 3 w Kościerzynie, prowadzącemu platformę www.webtolearn.pl w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Usługi. - Usługodawca przetwarza powierzone przez Klienta dane osobowe jedynie w celu ich przechowywania i nie decyduje o celach i środkach przetwarzania tych danych przez Klienta.
- Wszystkie dane osobowe Klientów zgromadzone na serwerach udostępnianych w ramach Usługi w Serwisie przez Usługodawcę, będą przechowywane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Usługodawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Klientów, w szczególności uniemożliwiające dostęp do nich osób trzecich lub ich przetwarzanie z naruszeniem przepisów prawa, zapobiegające utracie danych, ich uszkodzeniu lub zniszczeniu.
§ 21
W przypadku rozwiązania, lub wypowiedzenia Usługi lub innym przypadku zakończenia świadczenia tej Usługi, Usługodawca zobowiązuje się do usunięcia danych osobowych Klientów z serwerów, wraz ze wszystkimi istniejącymi kopiami tych baz, w terminie 30 dni od dnia zakończenia Usługi.
Postanowienia Końcowe
§ 22
- Każda ze stron Umowy uprawniona jest do wypowiedzenia Umowy bez podania przyczyn w każdym czasie, na piśmie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec Okresu Abonamentowego.
- W przypadku wypowiedzenia Umowy przez Klienta, uiszczone Opłaty na poczet kolejnych Okresów Abonamentowych, nie podlegają zwrotowi.
§ 23
- Usługodawcy przysługuje prawo rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym i prawo do zablokowania dostępu do Serwisu, gdy Klient:
- podał fałszywe dane w trakcie rejestracji;
- nie powiadomi Usługodawcy o zmianie danych rejestrowych Klienta w terminie 30 dni od dokonania zmiany;
- za pośrednictwem Serwisu doprowadzi na naruszenia obowiązujących w Polsce norm prawnych, w szczególności praw związanych z własnością intelektualną osób trzecich;
- W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1 – 3, Klientowi nie przysługuje zwrot dokonanej Opłaty
§ 24
- Niniejszy Regulamin może ulegać zmianie.
- Usługodawca poinformuje Klienta o zmianie Regulaminu, nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie nowej treści Regulaminu.
- O treści zmian Regulaminu Klient zostanie poinformowany przez Usługodawcę poprzez:
- umieszczenie w Serwisie informacji o zmianie Regulaminu wraz z zestawieniem zmian oraz nowej treści Regulaminu;
- umieszczenie wiadomości o zmianie Regulaminu w Panelu Administracyjnym;
- wiadomość e-mail wysłaną na adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji;
- Wiadomość zawierająca zestawienie zmian Regulaminu zostanie utrzymana w Serwisie i Panelu Administracyjnym, przez co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych.
§ 25
- W terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o zmianie regulaminu w sposób wskazany w § 24 ust. 3 pkt 1-3, Klient może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy.
- W przypadku braku wypowiedzenia Umowy w powyższym terminie, strony obowiązuje nowy Regulamin.
- Oświadczenie o wypowiedzeniu powinno zostać złożone w formie pisemnej i przesłane na adres Usługodawcy.
- Usługodawca udostępnia wzór Formularza Odstąpienia od Umowy – stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Strony dopuszczają złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy w formie wiadomości e-mail wysłanej przez Klienta na adres mailowy Usługodawcy.
§ 26
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem niebędącym Konsumentem rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Klientem strony w pierwszej kolejności będą rozwiązywać w sposób polubowny, bądź przez mediację.
- Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu nienależytego wykonania Umowy ogranicza się do równowartości 1 (jedno)-rocznej Opłaty z tytułu jej świadczenia. Ograniczenie to nie dotyczy Klientów będących Konsumentami.
§ 27
Regulamin nie wyklucza prawnych możliwości pozasądowego rozwiązania sporu z Konsumentem, z których Konsument może skorzystać zgodnie z Polskim porządkiem prawnym.
§ 28
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
- Załącznik do Regulaminu nr 2 – Wzór formularza reklamacyjnego
Załącznik do Regulaminu nr 1 – Wzór formularza reklamacyjnego
________________________________________________________________________________
FORMULARZ REKLAMACYJNY
……………………………….
(miejscowość data)
…………………………….
(imię i nazwisko)
…………………………….
(ulica nr domu,mieszkania)
…………………………….
(kod pocztowy miejscowość)
…………………………….
(login ………………..pl) www.……………………….pl
……………………………….
……………………………….
……………………………….
……………………………….
Wersja i nazwa przeglądarki internetowej na której występuje problem:
…………………………………………………………………………………………………………
Opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
____________________
Podpis konsumenta (-ów)